فریاد خفه...

تنها فرشته زمینی

سکوت من از نداشتن حرف واسه گفتن نیست!حرف که زیاده!سکوت من از شرم و حیا نیست!سکوت من از ترس نیست!سکوت من از این سوال توی ذهنمه:ایا من وجود دارم؟ایا من انسان هستم؟ وایا قلب من درست کار میکنه؟قلب من دقیقا داره کار خودش رو میکنه ...اون فقط داره واسه حیات خودش مطپه...تاسف میخوره اما نه تاجایی که به خودش لطمه بزنه!!قلب من دیگه قلب نیست تبدیل به یک لوکوموتیو شده که داره من رو به مرگ نزدیک میکنه ... قلب من همه ی فریاد های من رو به سکوت کشیده...

کاش این قلب به خودش می اومد ! کاش میفهمید که ما نیومدیم تا زنده بمونیم وکاش میفهمید دنیا جایی نیست که ارزش زندگی کردن رو داشته باشه ...




برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در برچسب:,ساعت 7:40 AM توسط فرشته|

آخرين مطالب
» در فراسوهای مرزهای تنت تورا دوست میدارم
» یک ساعت مانده به قیامت
» اینجا هوا سرد است
» خبربد!
» بی بهانه باور کن
» باور من ...
» مهربانم...
Design By : MohammadDesign.IR